هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک
هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک

هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک

Centre Point Pratunam Hotel

یکی از هتل های بانکوک که در مرکز شهر بانکوک قرار دارد هتل سنتر پوینت پراتونام بانکوک می باشد. این هتل برای کسانی که می خواهند به مراکز خرید بانکوک نزدیک باشند بسیار مناسب است. این هتل از هتل های 4 ستاره بانکوک می باشد.مسافران به راحتی می توانند به مرکز مد پلاتینیوم و مرکز تکنولوژی پانتیپ دسترسی پیدا کنند. همچنین نزدیک بودن ایستگاه قطار اسکی و مرکز خرید سیام پاراگون، ام بی کی، پاساژسنترال ورلد، و میدان سیام از ویژگی های این هتل بشمار می رود. در کنار این مراکز خرید مهمان ها می توانند با کمی قدم زدن از رستوران های مختلف در ان اطراف استفاده کنند. در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی عالی برای شما رقم بزنیم.

http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tourhttp://thailand20.com/thailand-tour

امکانات این هتل شامل باشگاه بدنسازی، استخر شنای بزرگ، رستوران ها، امکان برگزاری جلسات خصوصی، اینترنت با سرعت بالا می باشد. این هتل مقصدی مناسب برای اقامتی با کیفیت در بانکوک است.سرویس اتاق ۲۴ ساعته، انتقال فرودگاه، امکانات برای افراد مسن و معلول، بار، پارک ماشین، دربان،آسانسور، خدمات لباس های شسته شده،ملاقات امکانات،مطبوعات، کلوپ شبانه،کافی شاپ، نوار کنار استخر و مطالعه، رستوران، خدمات اتاق، اتاق خانواده، جعبه سپرده ایمنی، منطقه سیگار کشیدن، تور، مغازه، مرکز تناسب اندام، استخر در فضای باز،سونا،سونای بخار، اینترنت بی سیم رایگان در مناطق عمومی،استخر مخصوص کودکان، کلاب کودکان.

http://thailand20.com/thailand-tour


http://thailand20.com/thailand-tour

http://thailand20.com/thailand-tour

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: هتل های بانکوک , هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی